loading...
مجله اینترنتی هندونه
تبلیغات
پوریا بازدید : 67 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)


اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

با توام ای شور ، ای دلشوره شیرین

با توام ای شادی غمگین

با توام ای غم ، غم مبهم

ای نمی دانم …

هر چه هستی باش ، اما کاش …

نه ، جز اینم آرزوئی نیست :

هر چه هستی باش ! ” اما باش! ”

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد

وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی . . .

 

پیامک عاشقانه جدید آبان 93

 

زندگی همینه :

انتظار یه آغوش بی منت

یه بوسه بی عادت

یه دوستت دارم بی علت

باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س . . .

 

متن عاشقانه کوتاه

 

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . .

 

اس ام اس جدید عاشقانه

 

یکی از زیباترین لحظه ها

لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه

و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .

 

پیامک های جدید عاشقانه

 

ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ !

ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

 

اس ام اس دوستت دارم

 

تو سرما بخوری

من هم می خورم !

برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند

این یک اتفاقِ منطقی ست

نه به ویروس ها ربط دارد

نه هیچ چیزِ دیگر

 

راد اس ام اس

 

عشق پیروزت کند بر خویشتن

عشق آتش می زند در ما و من

عشق را دریاب و خود را واگذار

تا بیابی جانِ نو ، خورشید وار

 

sms عاشقانه

 

 

بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت

کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن

تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی !

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

می گویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم :

یک موی تو را به او نمیدهم . . .

 

جملات زیبای عاشقانه

 

ساعتی که رفتار تند عقربه هایش را کنار تو طاقت نداشتم

خواب مانده است . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

کاش میشد بچگی را زنده کرد

کودکی شد،کودکانه گریه کرد

شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود

آن قیامت، که دمی بیش نبود

فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟

کاش میشد ، بچگانه خنده کرد …

 

پیامک های زیبای عاشقانه

 

تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست

و عاشقانه می خوانم

عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

سفری به دور دنیاست وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند . . .

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه

 

در شعرهایم “من” و “تو” بسیار است

اما قحطی “ما” آمده انگار !

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد !

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

مقصد مهم نیست ، مسیر هم مهم نیست

حتی خود سفر هم چندان مهم نیست ، همسفر خیلی مهمه . . .

 

جمله عاشقانه زیبا و جدید

 

دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !

ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !

ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد !

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم

به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

در دنیا فقط 3 نفر هستند

که بدون هیچ چشم داشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را برطرف می کنند !

پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش می کنی . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

بنام دوگل بهشت

یکی عشق و دیگری سرنوشت

به قلم گفتم بنویس ؟ هرچه دلش خواست نوشت

مارا خاک پای دوست ، دوست را تاج سر ما نوشت . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید آبان 93

 

به جان چشمانت قسم این بار چنان رفتنی ام

که کاسه های آب را هم قسم دهی ، نه آن روزها بر میگردد و نه من . . .

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه لحظاتی را در هندونه سپری کردید؟
    تبادل لینک؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 279
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 3,369
  • بازدید کلی : 42,789
  • کدهای اختصاصی

    مدیـــــر میـــــگـــــه :

    سلام ! 

    به مجله ی اینترنتی هندونه خوش آمدید.

    لطفا با دادن نظرات ارزشمندتان در جهت هرچه بهتر شدن این مجله یاری کنید.

    «در صورت درخواست تبادل لینک اینجا کلیک کنید»

    امیدوارم لحظات خوب و خوشی را در این وب داشته باشید و از خواندن مطالب وب لذت ببرید.

    شاد باشید و پابرجا ...